søndag 27. november 2011

Fest

Skrev dette igår, men internett ville ikke fungere.

Idag skal jeg på fest. Jeg skal på fest. Jeg går jo aldri på fest, men siden det idag er bursdagsfest for den personen jeg per idag anser som min beste venn, så klart jeg stiller opp. Jeg har faktisk også skaffet sprit. Det er jo egentlig en selvfølge når man skal på fest, men med det faktum at jeg bare har rørt sprit 2 ganger på hele året, så er det litt big deal. Jeg tåler minimalt med sprit uansett, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Svimmel og kvalm er jeg hele tiden - hver dag, så det er også egentlig en annen grunn til at jeg ikke drikker. Hvorfor prøve å bli noe man allerede er liksom?

Ser faktisk ut til at det blir min egen pappa som skal hente meg idag, en annen grunn til ikke å drikke. Og det kommer mennesker jeg ikke liker. En tredje grunn til å ikke drikke. Det var det som gikk værst sistgang jeg drakk, jeg skjelte ut den ene personen etter den andre, og fortalte de hvorfor jeg ikke likte de/det de gjorde. En bra ting i og for seg å få ut meningene, men når disse grunnene er helt idiotiske og helt fantastissk urelevante, så er det ikke like kult å møte de lenger.
Jeg får også for meg i fylla at det er en god idé å informere alle om at "hallo, jeg har en depresjon, jeg vil bare dø, ingen bryr seg en dritt om meg, og jeg har det faktisk helt jævlig". Og det er heller ikke så kult. Så ønsk meg lykke til da mennesker, så skal jeg gå på fest nå og late som om jeg vet hvordan man skal være sosial.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar