tirsdag 11. oktober 2011

Sover, og sover litt til

Dager har svusjet forbi. Jeg har enda ikke fått hjelp. Foreberedelsestimene jeg har nå, gjør absolutt nada. Jeg har knekt sammen to ganger på skolen siden sist. Jeg hatet at andre så meg gråter, når tårene ikke var av glede. Nå bryr jeg meg ikke lenger. Har nok med å prøve å stenge de vonde følelsene ute. Jeg har gått på skolen hver dag. Jeg har fått utsettelse på en hel masse prøver og innleveringer, så jeg får et helvete nå de siste dagene av ferien. I dag har faktisk vært en ganske bra dag. Lillesøster ville ha meg med ned på senteret, og jeg ville ikke si nei enda en gang siden jeg følte meg så bra. Det ble værre etterhvert som det kom flere mennesker rundt omkring. Heldigvis støtte jeg ikke på noen jeg kjente, men etter bare en liten stund måtte jeg bare hjem. Bort fra bråket, og hjem.
Idag er det tirsdag. Høstferie. Jeg la meg med en gang jeg kom hjem fra skolen på fredag. På lørdag sto jeg opp en gang for å spise. På søndag sto jeg opp en liten tur for å spise. På mandag sto jeg opp for å spise og vente på at ei venninne skulle hente noen kakebokser.
Jeg har fått 1 melding siden fredag. "Hei, har du noen kakebokser igjen?".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar