søndag 23. oktober 2011

Drukner i mitt eget hode

Jeg skulle ha feiret bursdagen min idag. Men jeg klarer ikke. Venninne mine begynte å få alt til å dreie seg om dem, når det passet litt bedre for de, og at de ville dra ut så mye før, enda de egentlig visste at jeg sitter på sykeshuset med kusinen min og ikke kan komme hjem før. Men de forstår ikke. Jeg gidder ikke prøve å få de til å forstå noe engang. De tror jeg driver å åpner meg til de, men de vet ikke at jeg bare sier noe for å si noe. De kommer ikke til å tro meg uansett hvis jeg forteller hva som egentlig skjer oppe i hodet mitt. Jeg vet, for jeg har jo ikke alltid vært sånn. Jeg vet hvordan det er å være "normal". Men det er jeg ikke nå, og jeg klarer ikke komme meg tilbake.
Fikk brev i går. Jeg har fått plass hos BUP, og begynner med samtaler med de allerede nesteuke. Jeg tror fortsatt ikke én time med samtale pr uke kommer til å hjelpe. Jeg vil heller legges inn og få litt mer radikal hjelp, men det synes de ikke jeg trenger. Vi får se da om de ombestemmer seg, eller om jeg må vise de at jeg trenger det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar